MathildaJohansson -

Är helt slut efter...

Är helt slut efter en riktigt bra dag! Mamma kom in till mig vid halv 9 och då låg det två paket till mig i min Julstrumpa. Så dagen började med lite paket sen vid 10 kom grannarna ner och åt frukost med oss! Sen va det att kolla på sista avsnittet på Julkalendern och efter det skulle vi fixa oss eftersom vi skulle in till sjukhuset och hälsa på mormor. Så resten av dagen har tillbringats med dom, med go mat och presenter! :) Lägger inte upp vad jag har fått idag för jag är hur trött som helst, men det kommer upp SNART. Jag lovar! :)

Hoppas att alla har haft en bra dag, sen så hörs vi imon! :)
Bild från Emmas blogg från igår! ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0