MathildaJohansson -

Äter ;)

HEJ PÅ ER! :)
Sitter och äter lite mat och lyssnar på musik! Har precis hjälpt syrran med en sak, haha vet inte om jag får säga, så ni får inte veta vad det va! :D På tal om inget så har skolan idag ändå varit ganska chill, vi har jobbat med våra "produkter" som ska redovisas imon och på torsdag tror jag. Så vi har suttit ganska mycket vid datan. Sen är det ju ändå ganska skoj när man är med goa människor för då har man ju inte tråkigt precis, fast jag fick typ damp på Bessou men men! Nu ska jag sätta mig och göra klart min spanska sen senare ikväll så är det match! Tagga asså! :D
Ha det!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0