MathildaJohansson -

Då är man tillbaka igen! ;)

Hejsan! Som ni har sett så har jag haft bloggpaus för en hel del saker, men nu är jag tillbaka igen i alla fall och ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar. Men men, idag är det 1 December vilket betyder att JAG SNART FYLLER ÅR! hihih, fyller den 10 men det är ju inte långt kvar i alla fall! :D
Ska snart dra mig till träningen, sen så jag hoppas på att komma hem vid 10 eller halv 11? aja, vi får hoppas på det bästa, men nu är knäna tejpade igen som vanligt så det är bara att köra på! ;)
Ha det gött alla goa läsare!
Sen kan ni få se min fina lista på vad jag vill ha i år, för nu är den helt klar! :D




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0