MathildaJohansson -

Dag 1 - Presentera mig själv

Den 10 december 1996 så kom lilla jag till världen, tillsammans med min tvillingsyster Emma och jag fick namnet Anna Mathilda Johansson. Jag bor i skogen i Norsesund tillsammans med mamma, pappa, syrran och våra djur, där har vi nu bott i 12 eller 13 år tror jag. :)


Men vem är jag??


Jag är en tjej som är 15 år och lever för sina kompisar och för sin handboll. Jag har oftast väldigt lätt för att börja skratta men även att börja gråta, vilket betyder att jag visar mina känslor väldigt mycket! men jag är nästan alltid go och glad! Jag har även ett jävla temperament och kan bli bitchig när jag blir riktigt sur. Bestämd kan jag även tillägga! Ger mig verkligen inte i det första taget och jag vet vad jag vill.


Jag har alltid försökt finnas där för mina kompisar, så dom betyder riktigt mycket för mig. Jag älskar dom till 100% verkligen, dom gör varje dag värld att minnas liksom. Men jag hinner inte träffa dom så mycket på fritiden, eftersom jag spelar den fantastiska sporten handboll! Och det är verkligen synd, men jag försöker träffa dom så mycket jag kan! Hår och smink är även ett stort intresse hos mig, funderar på att gå en sån linje i gymnasiet men det är jättesvårt! Men annars är jag nog som dom flesta andra tjejerna. Sen älskar jag drickan Coca Cola, att shoppa, kolla film och allt annat sånt är inte helt fel heller!


Det var lite om mig det! Och snart ska vi upp till grannarna och köra paketrace! Tagga asså! :D Sen om det är något mer ni undrar, så kommentera!


 

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – Intressen
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag


Kommentar av: Angelica

Gud så söt du är! :)

2011-12-27 @ 17:23:30
URL: http://angelicamussa.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0