MathildaJohansson -

Dag 3 - Mina Syskon

Kan börja med att berätta att jag har tre syskon. Emma som är min tvillingsyster och sen två börder som är mycket äldre än mig, som heter Anders och Matin.

Emma är ju då 15 som mig, vilket inte är så konstigt eftersom vi är tvillingar. ;) Lika eller inte, det är olika från person till person. Vissa tycker det och andra inte liksom. Men om man frågar oss så är vi inte det! Vi har inte riktigt samma intressen heller, hon älskar att fotograferar och jag att hålla med att fixa hår ock smink. Men handboll är något vi har gemensamt i alla fall. Vi står varandra nära vilket kanske inte är så konstigt, och sen kan vi prata om allt, men vi tycker ju inte alltid lika dant, men så måste det ju vara.

Anders är den näst äldsta av mina bröder. Tror att han var 18- 19 när jag och Emma föddes så han bor inte hemma, utan har egen familj. Han jobbar som Artist och skriver lite musik, sen är han även tränare i Crossfit tillsammans med sin fru Anna och har ett eget företag. Han vann Fame Factory 2003 (det är som Idol) fast då hette han Anders Johansson och i år var även med i Melodifestivalen men där gick det inte så bra. Hahah, men i alla fall så vet jag inte riktigt vad jag ska berätta mer... Vi har en helt okej relation och han är en go, snäll och rolig brorsa med bra humor, fast vi träffas inte så mycket bara! :( men men, det va han det! ;)

Martin är då den äldsta och han jobbar också med musik, han har även en egen familj så han bor inte heller hemma. ;) Men han träffar jag ganska ofta ändå. Ganska bra relation till varandra har vi med, och han är en riktigt go bror han med! Fast jag har bara goa syskon liksom! hahah, nä men jag vet inte riktigt vad jag ska berätta. Det är lite svårt ändå, men jag kan i alla fall säga att jag har världens bästsa syskon man kan ha! ♥
Dag 04 – Intressen
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0