MathildaJohansson -

Dag 4 - Intressen

Mina intressen är då hår, smink och handboll. Hår och smink har jag typ alltid gillat att hålla på med. Det bästa jag vet är att få hålla på med folks hår och sånt. Göra olika flätor, platta, locka, aa ni fattar! Funderar på att gå en sån linje på gymnasiet faktiskt!:)

Fast handboll är helt klart på första plats! Jag har nog spelat det i snart 7 eller 8 år. Haha håller inte koll! (a) Men jag har precis bytt klubb från Hemsjö IF till Baltichov. Varför är för att Hemsjö var tvugna att lägga ner i sommras! Vilket är jättesynd, och man saknar det hur mycket som helst för det var där jag lärde mig studsa en boll. Tror inte att man behöver förklara det mer än så! Men i alla fall så spelar jag i Baltichov nu, har gjort det i några månader och så. Fast just nu tar jag det ganska lugnt, har väldigt ont i knäna och i den högra foten, så det är mycket Rehab, fast jag hatar det! Sen spelar jag på H6 (högerkant) men är egentligen H9 (höger 9) om man frågar mig, för det är där jag har spelat innan, men det får jag tydligen inte spela längre... Aja, det va mina
intressen det! :)
Hemsjö IF♥
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0