MathildaJohansson -

Hemma från Mirran!

Hej, dagen var ändå okej idag, blev bättre väder när vi kom till Alingsås men det va fortfarande skit kallt. Aja, jag överlevde och fick bra betyg, o vi lyckades typ att gå vilse. Vi slutade vid tolv tror jag och då gick jag, Emma och Signe en snabbis till stan. ;) Sen drog vi oss hemmåt men då följde vi med Mirran hem så där har vi varit en stund. Fast vi gjorde typ inte så mycket, typ bara kolla på TV sen så somnade alla tre en stund och så vaknade jag o satt där själv och skrattade åt något porgam. Känns la lite sådär bra ;) men men, imon så drar vi oss till Halmstad för att spela lite handboll så vi ses när jag kommer hem om jag inte hinner blogga imon innan vi åker. :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0