MathildaJohansson -

Hemma (HELT SLUT)

Hej på er, nu har jag kommit hem igen!
Det har la gått sådär i SM och vi är tyvärr ute men jag har haft en riktigt mysig helg med brudarna! I lördags så kom mamma och pappa in till mig och Emma vid 6, med några presenter och så. Sen vid halv 8 så drog vi oss till Stenkullen, efter det vidare till Ystad! När vi kom ner så letade vi efter där vi skulle bo, fast det tog ett tag innan vi hittade det och vi hade åkt förbi det med, men tillslut kom vi fråm och då fick vi våra rum sen skulle vi gå och äta. Kan även berätta att vi har bott på ett B&B där dom spelade in 13 Wallander filmer så det va lite skojigt! :D
Men i alla fall så gick vi och åt, sen va det på med matchkläderna och gå till hallen o spela match! tyvärr så blev det förlust men jag kommer inte ihåg med hur mycket... Vi tog en dusch sen drog vi oss tillbaka och bara chilla tills vi skulle gå och äta på kvällen! Vi gick till ett ställe som var riktigt mysigt och jag tog en kyckling med pomes o någon konstig sås men det va jättegott! och kan bara säga att det har blåst hur jävla mycket som helst! trodde nästan att jag skulle flyga bort ibland!
hahaha, nä men sen gick vi in till "stan" typ och hade lite roligt... Vid halv 10 skulle vi samlas inne i ett rum och då kom några utav tjejorna in med varsin present till mig och Emma! så jävla gulliga är dom! Efter det blev det tårta och cola! skot gott var det och det va många goa skratt hela tiden! En bra födelsedag kan man säga att det va! TACK TJEJER! <3
Idag så gick vi upp vid halv 9 ungefär, gick och åt lite frukost sen va det match halv 12. Förlorade även den vilket brtyder att vi åkte ut. Men sen va det match igen vid halv 4 och den vann vi så det va ju bra i alla fall! ;) Aja, vilket fall som helst så har det varit en underbar helg och nu ska jag ut och lägga mig i soffan så vi hörs imon! :)
Har inga bilder för Emma har kameran så det blir inga från helgen...:( Kunde bara få tag i denna...




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0