MathildaJohansson -

LOV

Hej på er, nu är jag tillbaka igen. Hoppas att jag orkar uppdatera lite mer nu under lovet. Men jag kan verkligen inte lova något för jag måste ta lite andra saker före! Tyvärr är det så men vi får hoppas att det blir mycket uppdatering! :)
Har i alla fall börjat dagen med att städa mitt rum, slappa och fixa naglarna. Sen så kommer Maria hit nu vid tre, så då ska vi antagligen bada JACUZZI! typ det bästa dom finns tycker jag! hihi :D Men sen så är det ju lov och det är riktigt skönt tycker jag, behövde verkligen en paus från skolan. Höll på att balla ur total det sista! Men men, sen blir det nya tag! Just nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och har tråkigt, men nu kom jag och täka på en sak... Jag verkligen inte vad jag ska blogga om, Det står helt still hela tiden liksom.
Så idag kan det bli ett litet test för skoj skull:)

1. Fullständigt namn? - Anna Mathilda Johansson
2. Exakt ålder? - 15 
3. Vart bor du? - Gallvik (typ Norsesund)
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och min tvlillingsyster
5. Husdjur? - Kaniner och fåglar
6. Färg på ditt hus? - Rött med Vita knutar

7. När är du född? - 10 December 1996
8. Klass? - 9C
9. Vilket år tar du studenten? - 2015?

10. Något jobb? -
11. När ska du sova ikväll? - När jag blir trött 
13. Duschat idag? - Nope
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Haha nej
16. Vad har du ätit? - Mackor 
17. Dagens klädsel? - Jeans och T-shirt
19. Dagens sötnos? - Jag! haha nä, men jag vet inte riktigt :)
20. Dagens roligaste? - Måste vara syrran, även fast hon inte har gjort något skoj.
21. Har du många vänner? - Ja, det är klart :)
22. Hur många har du kysst? - Haha vet inte!
23. Vem kramade du senast? - Mamma (a)
24. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag.
25. Har du pojk-/flickvän? - Nej
26. Vem pratade du med i telefon senast? - Linnea
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Joakim, hehe nej :(


FAVORIT:
28.
Film? - Breaking Dawn
29. Låt? - Far Away - Tyga, Chris Richardson

30. Mat? - Mexikanskt 
31. Dryck? - Cola!
32. Stad? - Göteborg
33. Land? - Mexico
34. Ämne i skolan? - Idrott och musik
35. År? - 2010


SENASTE:
36. Personen du tänkte på? -
Chanique
37. Personen du kysste? -
38. Gången du spydde? - Typ för 5 år sen kanske?
39. Gången du grät? - I måndags
40 Pizzan du åt? - Calzone
41. Gången du var i göteborg? - Måndags
42. Gången du var i stockholm? - Lite mer än ett år sem
44. Gången du var hög? - Aldrig
45. Personen som såg dig gråta? - Emelie och Oliver

 

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? -
Vitt
47. Hund eller katt? - Hund
48. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
49. Tv-spel eller datorspel? - Tv
50. Singel eller upptagen? - Beror på
51. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget
52. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
53. Big brother eller paradise hotel? - BigBrother
54. Svart hår eller blont? - Blont
55. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
56. Choklad eller lakrits? - Choklad
57. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
58. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsterhänt såklart, hahah
59. Coca cola eller fanta? - Cola
60. Pizza eller kebab? - Pizza
61. Randigt eller prickigt? - Randigt
63. Leva eller dö? - Leva

 

ANTAL:
63. Personer du älskar? -
Alla som betyder
64. Personer du hatar? - En
66. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
67. Glassar du ätit på en dag? - Haha, många!
68. Gånger du gråtit på ett dyng? - vet inte
70. Piercingar har du? - Öronen
71. Personer du saknar just nu? - Några
72. Gånger ditt hjärta brustit? -


VEM:
73. Vill du kyssa nu? -
Dedu :)
74. Ska du träffa imorgon? - Mariaaa!
75. Sjöng du senast för? - Hahah, typ hela skolan. Fast inte själv då!
76. Hade du senast en konversation med? - Joakim
77. Spelade du tv-spel med senast? - Emma och Felicia
78. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
79. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hahah, en!
80. Förtjänar att dö? - Ingen
81. Vill du sova brevid inatt? - Dedu :)

VAD:
82. Gör dig glad? -
När allt är bra, när jag är med dom jag gillar

83. Gör dig ledsen? - När folk sviker

84. Vad vill du helst göra nu? - Slappa
85. Önskar du att du slapp göra? - Hahah, vet inte
86. Vill du ha nu?  - Kläder!
87. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Har redan fyllt år!
88. Längtar du till? - Bada Jacuzzi!
89. Tycker du om dina betyg? - Jag vet faktiskt inte
90. Ångrar du i ditt liv? - Några saker
91. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag har världens underbaraste vänner!







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0