MathildaJohansson -

Måste komma igång med mitt bloggande igen!

Som många vet så har jag inte bloggat mycket det sista, haft bloggpaus eller helt enkelt inte uppdaterat. Varför det har varit så, får ni ju inte veta för det är privat. Så det är inte så att jag bara har struntat i det liksom! Men i alla fall, så vill jag komma igång igen och då tänkte jag att eftersom några kompisar gör eller har gjort "30 dagar - lär känna mig" så kan jag göra det för att komma igång igen och ni kanske tycker att det skulle vara lite skoj? Tog den från min kära Chaniques blogg om någon undrar!

30 dagar - lär känna mig :) !

Dag 01 Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – Intressen
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag





Kommentar av: Louise☮

tack! Detsamma!



Vad gör du? :)

2011-12-25 @ 21:20:49
URL: http://lollosshots.blogg.se/
Kommentar av: Chanique

haha snyggare brudar får man leta efter!

saknar dig thildis! <3

2011-12-25 @ 21:42:01
URL: http://gularaggsockar.blogg.se/
Kommentar av: Louise☮

sv: kollar på tv :)

2011-12-25 @ 22:24:04
URL: http://lollosshots.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0