MathildaJohansson -

Nu har jag...

Nu har jag, ätit, sminkat mig och tagit kort på Emma. ;) Skolan idag va seg som fan! Har själv redovisat men sen va det bara att lyssna på alla andra i klassen, så segt men det är som det är! efter skolan så gick jag och Jasse in till stan, för jag behövde en ny fondation, så det fixa vi sen kollade vi runt en snabbis i några andra affärer. Vid 1 så tog jag tåget hem och här sitter jag nu. Ska bara ta och chilla nu för sen är det träning och jag är verkligen jättetrött!
men vi hörs senare eller imon! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0