MathildaJohansson -

Precis duschat!

Godmorgon på er!
Har precis duschat, tagit på mig och sminkat mig lite! Ska in senare till Alingsås och gå på bio, sen senare blir det träning. Finns inte så mycket mer att blogga om just nu så jag uppdaterar senare. :)

Kommentar av: Sofie [fotoblogg]

Jättefin bild! :)

2011-12-29 @ 13:42:48
URL: http://sofoto.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

Hej du nämse i något inlägg att du gillar allt som har med smink, hår och kläder!

Det det tycker jag lät jätte kul för jag har en stor passion för detta också. jag älskar verkligen allt som har med , kläder , hår , naglar och smink att göra!! Så det skulle vara jätte kul( om du har lust och tid) att kanske göra en video inlägg eller ta lite bilder och så när du kanske ger tips om sminkning, hur du brukar sminka dig , tips på hur du / eller man kan måla naglarna och dessa med kläder och hår , vad som är din stil och hur du brukar ha ditt hår. Det skulle vara jättekul , och vill bara säga att kag är ett stort faan av din blogg! :) Ha en fortsatt bra dag :)

2011-12-29 @ 17:32:50



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0