MathildaJohansson -

Sämst dag typ?

Haha asså ibland fattar inte jag hur skolan tänker. Idag när vi kom så skulle vi bara ställa våra saker i Aulan sen fick vi ha rast, sen skulle vi kolla på alla saker som alla hade uppfunnit och rösta typ sen fick vi äta. Efter det rast igen och senare skulle vi kolla på vem som vann, det tog typ 5 minuter och sen upp till klassrummet och fylla i en lapp typ och efter det slutade vi och då va klockan 12 eller något! xd hahah, asså jag orkar inte!
Just nu så sitter jag hemma i soffan, ska ta och packa lite snart eftersom imon så drar jag och laget ner till Ystad för att spela USM! sen fyller jag år imon med! :D Antar att det blir en lugn kväll och så, men vi hörs såklart senare ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0