MathildaJohansson -

braa spelat! :D

En riktigt lyckad match blev det idag, 22-8 till oss! :D
Efter matchen så åkte jag och pappa till en ortoped för att kolla min fot. Jag är la sådär glad för det han sa men det va ganska många bra saker med... Jag orkar inte berätta vad han sa och så, men som ni vill veta så får ni smsa eller något :)
Imon är det skola, inte alls taggad..
Vill bara ha loov igen :) Men sen är det träning på kvällen så något skoj blir det i alla fall :P
Men just nu så sitter jag och äter gooodis.. Riktigt gött :D
O jag funderar på att titta lite på tv nu så... Ha det gött =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0