MathildaJohansson -

..

Hej alla :)
Idag så vaknade jag vid halv 11, gick bara o la mej framför tv sen så följde jag med mamma, pappa Emma, Ulla ocg Peder ut på isen en liten stund. Gjorde lite ont i knät men jag blev lite brunare i ansiktet tror jag :)
När vi kom hem så åkte jag pch mamma in till Allum för att lämna in min mobil, jag vill inte äns ha den men aja så är det ibland för jag kunde inte bryta kontraktet... Så just nu har jag Anders HTC men jag funderar på att byta till min lila som är lite sönder den med för att den fick en vattenflaska på sej när vi spela Partille cup förra året så jag får se :)
Ska nog äta snart tror jag, så ha det =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0