MathildaJohansson -

glad alla hjärtans dag! :)

Idag så gick jag upp vid 10, mamma och pappa skulle komma hem vid 12 och sen skulle vi dra och bowla :)
hahah, mamma va så jävla dålig asså!
Sen så hade dom fått ett stenskott på rutan på bilen så då fick vi åka och laga det -.-' inte alls skoj!
Sen nu ikväll så ska jag och Emma till gården, alla i laget ska dit. Det är paintball där så vi ska stå i kiosken. Jätte skoj -.-' Men sen så ska Emelie med hem och sova här så det blir skoj :)

Just nu så sitter jag och funderar på hur jag ska klippa mej på onsdag. Känner att det måste bli något nytt nu...
Men jag kommer typ inte på något för jag har typ testat det mesta xd
Får se hur det blir med det :)

Ha det bra =)


Kommentar av: frida

sjukt söt är du!<3

2011-02-15 @ 13:27:06
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0