MathildaJohansson -

godis(L)

Har precis köpt lite gött godis till sen fast jag kan inte låta bli att äta upp det nu :)
Idag så vaknade jag vid 11 så jag gick upp och gjorde frukost och satte mej vid tv, rostat bröd blev det :)
Sen så har jag fixat till burarna till kaninerna och lite sånt. Om några timmar eller något så ska vi till Peder och Ulla o äta något och sen titta på mello :) bara en vecka kvar tills Anders ska va med! :D

Inatt så har jag städat mitt rum med fast jag började på kvällen för jag hade tråkigt och sen blev det klart på natten. Passade på att slänga lite kläder med men jag blev mest frustrerad och så blev jag jätte sur när jag hitta mina fotbollskläder för att jag inte får spela detta året. Rättare sagt.. Jag va riktigt trött xd
Men så är det ibland :D

Sen har jag börjat fundera på en sak...
Just nu så finns det så mycket viktigt, det är massa saker som är viktigare än just en sak. Jag vet inte hur jag ska förklara det bara.. Jag vet inte hur jag ska förklara det utan att börja gråta. Så mycket har hänt och jag vet inte hur jag ska hantera det. Förlåt asså men det är inte mitt fel, tror jag i alla fall!
Du förstår inte hur jag känner utan bara tror att jag är så jävla glad hela tiden men så är det inte.
Det finns två som jag knappt pratar med längre, två personer som jag verkligen vill prata med som jag knappt inte gör längre bara för en jävla skit sak! Mina betyg rasar mer och mer och det är svårt att bli nöjd! Det ända jag säger är att jag inte bryr mej längre bara för att jag tycker att det är så jobbigt! Seriöst jag knäckte en penna och rev sönder mitt prov för att jag inte va nöjd. Det är ju inte jätte normalt att göra?
Jag tycker inte det om jag ska vara ärlig, jag har för höga krav på mej själv och när det inte fungerar så ger jag upp även om alla försöker peppa mej att fortsätta. Så har den senaste månaden sett ut för mej.
Det känns som om vad jag än gör så blir det inte bra, det ska inte vara så inte för mej eller någon annan!
För två månader sen så var jag världens lyckligaste tjej och allt gick så jävla bra och jag lyckades med allt jag ville, jag hade ork att göra det jag verkligen ville lyckas med och inte ge upp för jag hade övertalat mej själv att lyckas! Allt gick skit bra så varför ska allt rasa helt plötsligt?
Jo det kan jag berätta. Jag började fokusera på fel saker, bara på hur jobbigt det svåraste var!
Jag blev skadad under en cup, jag bara skrek för att jag hade så ont! Alla trodde att jag fejkade för det kan jag göra ibland bara för att få någon att få 2 minuter eller så. Men denna gången var det på riktigt jag kunde knappt stå upp, dom bar mej nästan ut från plan. Mina kompisar turades om och bar mej upp för alla trappor och gick in vårat rum och la mej på min madrass! Foten var helt blå och svullen men jag spelade nästa match och sprang runt och haltade. Vi åkte in till akuten men ingen kunde hjälpa mej. Då kan man säga att jag var riktigt frustrerad! Jag har fortfarande ont och det har snart gått två månader. Jag kan inte stå på tå eller nudda foten för då gör det så ont så att jag skulle kunna gråta.
Men vad var det som fick mej till att fortsätta spela?
Jo viljan att göra något bra och sen ta mer skit om det hände något mer. Vart har den tjejen tagit vägen?
Det är en riktigt bra fråga, Vart har den tjejen tagit vägen..
Det va en tjej som var nära på att slå min axel ur led, det va en som puttade mej så att min knä nästan hoppade ur led, folk såg hur det flytades åt sidan och sen åkte tillbaka. Men jag klyde bara ner det tills jag inte kände något och sen va jag ute och splade igen. Jag var lycklig och lyckades jätte bra med skolan och prov bara för att jag hade den glöden i mej. Jag ville verkligen lyckas och jag hade orken!
Sen när det började gå sämre så fick man kommentarer som ofta lät såhär. " Du är inte dej lik längre, du kan nå högre om du bara vill" "Kämpa på och sluta sura nu!"
Det är la klart att jag vill men jag har inte orken längre som jag önskade att jag hade.
Om man tittar på när jag spelar en match och om jag har varit ledsen under matchen så vet alla att det var en bra match även om vi förlorade eller inte. Det är så jag är, jag visar mina känslor ganska mycket.
Och det kan vara bra ibland!
Men glöden är totalt borta känns det som! och istället för att alltid stötta mej kan det helt plötsligt komma en kommentar som låter såhär. " Asså du vet att du inte kommer få din vilja igenom" Vid vissa lägen så vet jag faktiskt det men jag bryr mej inte för när det verkligen är något jag vill så ger jag mej inte för än jag har fått mina vilja igenom. Men nu när jag får höra det så ger jag bara upp för att jag känner mej så jävla nertryckt!
Det är inte rätt, just nu så vill jag att allt ska vara som det var för två månader sen då jag var jätte lycklig och lyckades med allt och allt var så jävla lätt...
Förlåt för texten.

Ni ser själva hur jävla glad jag brukar vara!<3


Partille..


Underbar fotokväll.


Världens gulligaste bebis som jag bara längtar efter att få träffa <3


Mexico <3




Grym tjejkväll <3


En helt jävla sjukt galen rolig dag! <3


Tar guld vid 4-halv 5 på natten


Sen ett silver två dar senare


Träffar riktigt snälla och roliga kändisar.


Lisse med grymma vänner


En jävla bra kväll med dessa underbara killarna! <3


En av dom bästa kvällarna helt klart! <3

Kommentar av: frida

mathilda hjärtat du vet vart du har mig. bara att ringa eller sms. tro på dig själv så klarar du allt. vill man så kan man. du är oslagbar. jag älskar dig <3

2011-02-20 @ 16:52:50
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0