MathildaJohansson -

godmorgon :)

Vaknade för en liten stund sen och har typ precis ätit :)
Idag så ska jag va med Maria tills hon ska hem till Lerum igen :( Men hon kommer nästa vecka igen för hon ska kolla på mello med oss. Eller aa det är några som ska komma ner och kolla :)
Träning lite senare på kvällen, just nu så är jag ganska taggad tror jag :P
Just nu så sitter jag och laddar ner lite musik och så men jag bloggar lite senare om jag hinner ;)
Ha det gött :)

Ni har sett bilden innan men jag gillar den på något sätt..

Kommentar av: Anonym

är du fortfarande tillsammans med arvid? :)

du skriver nästan aldrig om han längre..

2011-02-19 @ 22:44:24



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0