MathildaJohansson -

hejhejhej =)

Idag så vaknade jag, Emelie och Emma vid 10 tror jag. Vi har typ bara kollat på tv och letat efter snygga tatueringar till ikväll. Jag tror att jag har valt en som jag vill ha :)

Vi åt för en liten stund sen, Emma och Emelie åt pizza och jag en pirog för jag va inte så hungrig. Sen vid 5 så ska vi gå mot Ingared. Det är där vi ska få tatueringarna om det kommer någon som tatuerar då, hoppas verkligen det annars vill jag inte ha någon. :) 
Orkar inte blogga mer nu men bilder kommer nog upp imon ;)
Ha det =)


Kommentar av: mirandasteen

Inte riktig väl? ;o <3

2011-02-15 @ 19:43:41
URL: http://miraandaslifeinwords.blogg.se/
Kommentar av: Felicia

Inte riktig eller? <3

2011-02-19 @ 13:28:26
URL: http://horseandgymnastic.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0