MathildaJohansson -

helvete!

Vad är det med det svenska folket? Jag säger inte detta bara för att jag är hans syrra.
Jag säger detta för att det är sant! Svenska folet har något feeeel i sej xd
Hahaha jag rösta 45 gånger :P Men även om han inte gick vidare så är jag jätte stolt!
Imon är det match och jag ska ta ut all min ilska på dom som vi möter.
Braa tänkt av mej! Moohahahah :D
Sen så pratade jag och William lite i telefon och vi har kommit på värsta braa plaannen! :D
Men jag säger inte vad det är :)<3
Nu ska vi spela lite kort och äte godis. Godnatt :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0