MathildaJohansson -

hemma.

Detta blir ett snabbt inlägg för jag ska kolla på film.
Va i göteborg idag igen, men jag köpte inget. Men det va la skoj iaf :) Vi blev lite övertrötta tillslut så vi balla ur efter några timmar xd
Sen va det träning i två timmar, styrka ganska länge. En del saker gick bra när jag inte tryckte ifrån med foten.
Sen va det vanlig handboll i typ en halvtimma. Jag och Emma duschade lite snabbt sen kom mamma och hämta oss för vi skulle till stationen för pappa, Maria, Ulla och Peder va där. Nu ska vi kolla på fim :)
Godnatt =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0