MathildaJohansson -

måste bara berätta en sak :)

Jag vet att jag har riktigt dålig humor men jag måste bara berätta :D
Förut idag när jag och Jasse satt och åt så spelade jag på hennes IPHOOOONE. Hon har ett spel som jag är helt galen i och så xd Och helt plötsligt säger hon..
- Asså du har inget liv, xd
och så jävla dum som jag är så drar jag till med denna kommentaren...
- Jo, jag har tre liv kvar!

Haha bara att hon menade att jag inte hade något liv medans jag menade spelet xd
hahah dålig humor jag vet men jag va bbar tvungen att berätta :D
puss o kram Jasse gillar gran! :D <3


Kommentar av: jasmin <3

hihihi eller när jag fråga om du kunde surfa i mexico :D <3

2011-02-22 @ 20:03:18
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0