MathildaJohansson -

precis kommit hem...

och nu har jag ätit lite också :)
Haft en ganska bra dag idag iaf, idrott på morgonen och påväg till slokan igen så gick jag, Jenny, Jasse och Jennifer och sjung på massa låtar från när vi var små xd sen tappade jag såklart min mobil så glaset sprack ännu mer än innan, attans asså :( men det går nog på någon försäkring hoppas jag :)
När vi kom tillbaka så va det först mentorstid sen EA, NO och SO..
Inget långt inlägg nu men det är bättre än inget tycker jag ;) 
Ska titta på tv en stund nu tror jag, Ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0