MathildaJohansson -

snart träning :)

Träning snart, hoppas att det går bättre än igår xd
Blev ganska trött på mej själv för att det är svårare för jag är ju vänsterhänt..
Men vi får la se :) Sen så stog jag i mål för emelie orkade inte för hon ville sjuta lite innan träningen började och då sköt Mi ett skott och då räddade jag det med låret och det va ju så jävla hårt så det syntes lite av mönstret från bollen och sen va det blått en liten stund xd hahahaha fy fan! :D
Imon så ska jag upp tidigt för jag ska ner till MALMÖ och titta på det sista genrepet och sen åka hem igen och kolla på det riktiga då, Hahah jag har typ precis fattat att Malmö ligger neråt, smart som fan är jag :D
Sen på söndag är det match och sen ska jag åka och kolla foten, vill ju spela så vågar inte ta risken :P
Men idag så har det varit jätte tråkigt i skolan, det va inte så många roliga där men vi som va där hade ändå skoj :) Efter skolan så följde jag med Emma och köpte skor, ett par Björn Borg blev det :) men nu så ska jag byta om och lite sånt ;)
HeeeejDååå :)
Alla som tittar på mello imon..
Rösta på Anders Fernette! :D <3
KOLLA!
http://svtplay.se/v/2338356/melodifestivalen/smyglyssna_pa_anders_fernette_-_run?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2338356/sb,k151375,2,f,-1




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0