MathildaJohansson -

Tagga match! :D

Om typ 30 min eller så ska vi till Ingared för att träffa alla som ska spela idag och sen dra upp till Lidköpning :D Ganska taggad faktiskt ;) Mamma kom in till mej 10 idag, inte okej för jag ville ju sova :(
MenMen...

Hade riktigt kul i fredags och igår. Det måste vi bara göra om! :D
När mamma hämtade mej och Jasse igår så berättade hon och Emma om att Tova (Anders dotter) hade frågat om vart jag va och när dom sa att jag va hos William så frågade hon om jag kom hem senare och dom bara, nej hon ska sova där men du sår träffa henne nästa gång.
Och Tova bara, men jag kommer nog aldrig hit igen..
Hahah så sjukt söt är hon :)

Nu kommer några bilder :) <3







mer kommer nog efter matchen ;) ha det =)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0