MathildaJohansson -

tjenaa :D

Skola idag som vanligt, har varit jätte trött xd Så det finns inte så mycket att säga men jag va jätte duktig och på våran SO lektion som va nästan 2 timmar tror jag:D
efter skolan så gick jag, Emma och Mirran o kollade lite och jag köpte present till Signe och Maria ;D Vi gick och fikade en liten stund med o då åt daimkaka och såklart en cola till det :P så gick vi till banken med för Mirran skulle fixa några saker där. Hahah jag har nog aldrig sett någon faila så mycket som hon gjorde xD Sen tog vi tåget hem och nu har jag precis ätit lite :)
Ska ta och plugga nu innan mamma och pappa kommer hem, orkar inte med att dom tjötar på mej -.-'
Ha det gött =)

Bjuder på en liten go bild på mej och sötnosen ;) <3

Kommentar av: frida

sv; aww tack mathilda dsm för dig. älskar dig oootroligt mycket, du betyder massor hoppas du vet det!<3

2011-02-02 @ 00:31:20
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Kommentar av: mirandasteen

Ehh, aah okej tack så mycket då...... jag fattade bara inte hur man stoppade i sedlarna i automaten... inget konstigt för dom va ju för fan skrynkliga!

<3

2011-02-05 @ 00:07:06
URL: http://miraandaslifeinwords.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0