MathildaJohansson -

tjenatjena :)

Nu ska jag blogga lite för er har jag tänkt och jag kan börja med att berätta om igår:)
Jag vaknade vid 10 tror jag, jag gick upp och åt lite frukost och sen satte jag mej och tittade på tv. Vid 11 så satte jag mej med min SO för vi ska ha prov på onsdag :( och jag hade inte gjort klart frågorna så jag hade jätte mycket att göra... Så det blev så att jag plugga från 11 till 4 för då sa pappa till mej att jag var tvugen att ta på mej andra kläder och sånt för jag kunde inte gå upp till Ulla, Peder och Maria i pyjamas men men jag hade iaf varit duktig tycker jag.. :) Vi kom upp till dom och jag, Emma o Maria satt och tjöta lite för det mesta :) Sen åt vi TACOS! skit gott va det. (a
När vi hade ätit klart så öppnade Maria sina presenter och så åt vi lite go tårta med innan vi kollade på mello :)
Jag är nog inte ensam om att Danny va bäst iaf! (a
Vid 12 så gick mamma och pappa ner och jag o Emma stanna kvar och sov där till idag :) Vi titta på film en liten stund sen orkade vi inte titta mer vid halv 2-2 så då stängde vi av och somna.

Idag så vaknade vi vid 8 för Maria skulle till Lerum igen,, vi åt lite frukost och sen gick jag och Emma hem igen.
När jag kom hem började jag städa mitt rum och sen kom farmor och mormor :)
Pluggat gjorde jag lite förut med, har prov imon -.-' och i matte! jag hatar verkligen matte, jag fattar typ inget! xd
Jag har kollat lite på klänningar också, jag vill ha en rosa men det finns typ inga ;O Sen när jag hittar en jätte söt så tycker mamma att den är för dyr :( Hittade en jätte söt från USA som kosta 390$ som jag bara kan drömmaa om fast jag vill bara ha den för att ha den men ändå -.-' men jag hitta några andra med som tur va :)
Det va lite om igår och idag ;)

Ha det  gött =)


Så ser den ut som kostar 390$





Kommentar av: Felicia

Den är jätte fin men när skulle du ha den då? <3

2011-02-12 @ 11:26:43
URL: http://horseandgymnastic.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0