MathildaJohansson -

Tjenixen!

sitter i willes soffa,pierre e såhär med sin långa snopp lite överallt runt mej.tycker det e så skönt när han dsaskar mej med sin 10 meter långa slake,HE WILL RELEASE THE KRAKE!
måste ba säga att denna william carlens e lite sådär ganska jätte bra :D o vill påminna er om att ifk e bäst,tycker pierre har så len rumpa,och jasmin e så söt när hon e nere i mina provata områden :) så himla gosigos!
vill påminna er om att pierre fes skit högt igår natt,alla låg o spv förutom jag...o så jelt plötsligt så hörde man en skit hög fis! PSCHHHHHH!PRGGGGHHHHH!


sitter här men mina trosor på huvvudet o sjunger till pussy pussy o tänker på min pappa,o jasse sitter o smeker pierres six-pack,ser skit fint ut,pierre kan man tro e en riktig hårding!men han e egentligen en lite marsmallow.
c----8
mvh Will i am!åoskfSJGOIKOEFKPSDOKFPökfpormwaesfm kvd mokPS





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0