MathildaJohansson -

är duktig och städar mitt rum :D

Just nu så städar jag mitt rum, man kan säga att det behövs.. Men om man har varit på cup så har man, det första man gör är ju inte att packa ur allt och lägga i fina högar precis xd
Idag så vaknade jag vis 12 som vanligt, skulle ha spelat match men den blev inställd i natt för att vi är för många sjuka och skadade.. Jag vet inte om jag ska vara ledsen eller glad xd
Men det blev iaf så att vi åkte till brorsan en liten stund, riktigt gött att träffa dom :) man saknar dom riktigt mycket eftersom vi inte träffas så ofta tyvärr :(
Imon är det skola igen, jag vill verkligen inte gå upp tidigt igen! man det är la bara att gilla läget lix-.-'
Nu ska jag va duktig och städa klart mitt rum, så nu blir det riktigt hög musik på så ska det nog gå :D

Det går inte att ladda upp bilder på bloggen annars hade ni fått några..
Ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0