MathildaJohansson -

Cup imon! :D <3

Cup imon som jag har berättat innan, har nästan packat färdigt nu och jag ska sätta min lilla söta kamera på laddning, vi får inte ta med den nya så det blir min lilla :)
Jag skulle ha bloggat tidigare men jag fick inte datan av Emma förut, så det är hennes fel.
aja...

Idag så vaknade jag, Emma och Linnea vid 11.. Va skit trött och så xd när hon hade åkt hem så åkte jag, Emma, mamma och pappa till Alingsås fast vi släppte av Emma vid mirran... Jag följde med dom och köpte lite drickor till cupen som jag behöver, 10 stycken är det just nu men vi ska köpa mer när vi är där xd sen träffa jag Arvid och va med han lite, har saknat han jätte mycket :( Tog tåget hem sen vid 4 och gick till Mirran en stund :)
Ska fixa lite mer nu, Ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0