MathildaJohansson -

...

Förlåt för att jag är så dålig på att blogga..
Men mamma vägrar ju att köpa var sin data till mej och Emma o Emma har den typ alltid så jag hinner inte -.-'
Igår va det match där det va jätte lika sen fick dom två tur mål så dom vann -.-' efter det va det läger som va riktigt skoj :)
Idag så har vi varit i Skövde och spelat, inga kommentarer på den matchen men jag kan berätta att Emma åkte på rött kort xd det va nog det roligaste på hela matchen asså :D Jag va inte så lång ifrån att få det heller men jag lugnade ner mej lite eller jag försökte..

Bloggar imon om jag hinner :)
Ha det=)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0