MathildaJohansson -

fortfarande hemma :(

Det blev ingen skola för mej idag heller, hade 39-40 graders feber inatt eller något :(
Skulle ha varit med Frida idag efter skolan med det blev inget för jag är ju hemma. Men om jag mår bra imon så kommer jag till skolan eller så skiter jag i skolan och kommer till konfan, jag får se hur jag gör med det... Vill vara frisk till matchen på söndag om den nu inte blir inställd :(
Snart så kommer mamma hem och hämtar mej, vi ska in till Alingsås och se om jag ska dra ut två eller tre tänder. Är inte jätte taggad på det! Men eftersom jag inte har feber just nu så tror dom att jag kommer orka med det men vette fan om jag pallar det asså! xd




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0