MathildaJohansson -

hemma! :D

Är hemma från Tygrikes nu, det är därför jag inte har bloggat ;)
Men det blev ett guld med 94:orna och ett silver med mitt egna, det är riktigt bra kämpat asså!

Onsdagen så åkte vi från Ingared hav 3 och kom upp ungefär halv 4, Första matchen spelades kl 5 och den vann vi :D Sen gick vi till vårat rum och fixade våra saker, åt och sen spelade vi kl 8 mot Kungälv som vi förlorade, sen va det en till match 12 mot Heid som vi också förlora xd Man kan säga att vi va helt slut sen.. Vi gick och vilade lite innan finalen som spelades 4 på natten och den vann vi så det blev ett riktigt gött guld! :D
Vi gick och la oss men nästan ingen kunde sova,, halv 7 gick vi upp och åt för det va match 8..
Det gick jätte bra första halvleken men sen efter 26 sekunder av andra så tappade en av dom vi mötte bollen så både jag och hon sprang efter den, men såklart så snubblade hon och gjorde så att jag ramlade samtidigt som hon trampade på min fot så att den vek sej och hon landade på mej. Och man kan ju säga att jag skrek som fan för ont gjorde det! Dom trodde först att jag överdrev men sen när vi kolla på den va foten blå så då fattade dom att jag fick riktigt ont... Så jag låg på golvet hela andra halvlek med foten på en bänk och tittade på matchen. Men vi hade inga avbytare för att jag blev skadad så att vi orkade inte riktigt, men det va jätte bra spelat ändå!
Efter matchen gick vi och la oss igen o sov lite sen ringde mamma och sa att dom va påväg upp för att vi va tvugna att åka till akuten för att jag kan ha en fraktur eller vad det nu heter sa hon.. Men det ville inte jag såklart så jag tvingde mej själv till att spela xd och det gjorde jag men det gjorde ju jätte ont såklart. Jag sprang runt och haltade på plan xd Men vi vann ändå :D sen spelade vi en fem tror jag som vi förlorade och efter den så gick jag med på att åka till akuten men då kunde ingen hjälpa mej-.-'  Så vi åkte tbx och åt lite sen va det disco på kvällen som vi struntade i totalt så vi gick och duschade istället och så testade vi våran nya boll med :)
Vi gick och la oss vid 11 tror jag och gick upp tjugo över 8 idag, vi gick till matsalen och åt frukost och Sen va det match tjugo över 10, jag kommer faktiskt inte ihåg hur det gick xd
Vi vilade i typ en halvtimma och sen va det seme mot Frillesås som vi vann :D dom betedde sej som värsta fjortisarna xD
aja, vi va sjukt glada som vanligt och gick upp till rummet och började städa, jag gjorde inte jätte mycket men det är inte så konstigt. Finalen spelades halv 4 mot Kungälv, vi spelade riktigt bra men vi orkade inte riktigt, men det är ju inte så konstigt så mycket som vi har spelat lix.. Så det blev ett silver som vi ändå är riktigt glada över!
Vi hade två riktigt bra domare med, vi gillade dom så jävla mycket! :D Och såklart några som va så jävla dåliga xd

Match på söndag med, tror att jag är med även om jag har jätte ont xd
Visst jag kan ha en fraktur i den men jag vill ändå spela lix :P
bilder kommer nog om ett tag tror jag, har typ inte tagit några men ändå :)

Ha det =)

En bild med 94orna iaf :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0