MathildaJohansson -

jag har världens bästa grannar!

Va med pappa och handlade lite mat förut och så, duktig är jag :) åkte och köpte lite godis med, riktigt gött!
När vi va påväg hem sen så ringde pappas mobil och så fick han upp den efter ett tag och när han väl svarar så håller han den upp och ner! hahah jag skrattade så mycket så att jag fick tårar i ögonen! xd Sen när vi kom hem så kom våra grannar ner till oss med presenter som dom hade köpt i thailand :D
Fick en Ed Hardy plånbok och en Ed Hardy bikini! precis det jag ville ha :D
Tack så jätte mycket!
Har precis kollat på handboll, det va ändå en riktigt rolig match även om Sverige vann riktigt stort! :D
Ska titta lite mer på tv nu ;)
Skulle ha laddat upp bilder på ganska många inlägg men datan laggar jätte mycket så det går lix inte :( 
Ha det =)


Kommentar av: Felicia

Varsegod <3

2011-01-23 @ 11:44:26
URL: http://feliciagymnastik.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0