MathildaJohansson -

Min dag har sett ut såhär än så länge.

Jag ställde klockan på 5 i morse för att jag skulle duscha, men när jag vaknar av den så kommer jag ju såklart på att jag redan hade duschat och skit så jag gick inte upp. Men det gick inte att sova så jag va jätte utråkad i typ en timma, bra start på dagen lix xD
Jag gick upp och tog på mej mina kläder, det va faktiskt inte jobbigt att gå upp för en gångs skull:D Sen plattade jag håret och sminkade mej lite snabbt innan frukosten va klar. Pappa gör alltid min frukost till mej lix, rikitgt snällt :)
Sen va det dags att dra till skolan och då va klockan tio i 7, fy fan xD
Men jag och Emma skulle ta fem över 7 bussen med Signe så det va barar att se glad ut :) När jag kom till skolan så träffa jag Jasse så vi två gick upp till den salen vi skulle ha matte i och så... På matten satt jag och pratade för det mesta med William så jag jobbte typ 5 tal och när jag va klara med dom så hade jag redan gjort dom en gång innan så det känndes riktigt meningslöst xd En håltimma efter matten va det som tur va! Träffade på Frida då som jag inte har pratat med på jätte länge känns det som :( men det va skoj att träffa henne igen :)
På Hemkunskapen så pratade min lärare om Hälsa, Miljö och Ekonomi, kännde att jag brydde mej xD
Men i slutet så fick vi baka bröd, alla gjorde scones utom jag för jag tål det typ inte :( Attans asså!
Spanska va det på sista lektionen, vi trodde att vi skulle ha våran nya lärare men henne ska vi få nästa vecka eller något xd gjorde inget på den lektionen heller, men men vi har ju precis börjat lix ;)
har redan fått läxor också, fy fan xD
Sen ikväll är det träning men det kanske inte blir någon för mej, JÄVLA FOT! :(
Men det är ju match på torsdag som jag vill vara med på även om jag kanske inte får :P
Nu har jag inget att skriva längre.. Ha det =)


Så blev ett av gruppfotorna från cupen :)

Kommentar av: frida

hihi detsamma sötnos :D <3

2011-01-10 @ 17:26:10
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0