MathildaJohansson -

nu ska jag blogga lite för er :)

Som ni såg så bloggade jag inte igår men ni ska få veta varför..
Det började med att våran lektion va inställd men Emma ville att jag skulle stanna kvar i skolan så jag va med på hennes lektion istället för att åka hem. När vi va hemma så gjorde jag lite mat till mej, tog på mej mina träningskläder och sen åkte jag till träningen. Jag kom hem vid 8 och då va det handboll på tv så jag satte mej och titta på den matchen, efter det duschade jag och sen va jag så jävla trött så jag gick och la mej.
Nu vet ni...

Idag så började jag 8 och slutade 11, riktigt gött! :)
Det va tävling i matte på morgonen som jag inte alls gillar så jag satt mest och pratade. Sen va det SO en stund och sen fick vi sluta :) Jag, Emma, Emelie och Oliver gick till donken och åt för vi hade inte ätit i skolan, så kom Jasse, Elvira och William med och skulle också äta så vi satt och pratade med dom lite :) När vi hade ätit så gick jag och Emma med Emelie för hon skulle till skolan igen. Påväg in till stan igen så gick vi till Frida lite snabbt för jag skulle lämna några övningar till henne, så då satt vi och tjöta lite hos henne innan jag och Emma gick till Make Up Store för att fixa lite nytt smink och sånt, sminkade blev vi med.. Riktigt skoj faktiskt :)
Vi tog tåget hem sen och nu är jag hemma och ska snart göra lite läxor xd
Ha det =)

Kommentar av: frida

sv; jag förstår de!

åh tack sötnos :D <3

2011-01-18 @ 19:00:23
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0