MathildaJohansson -

sorry sorry

Men jag har varit i Göteborg hela dagen så jag har inte hunnit blogga..
Dagen börja såhär att jag, Emma och Linnea vaknade 9 för att hinna fixa oss. Men vi var så trötta så att vi inte ville följa med utan vi ville sova, men efter ett tag så orkade vi gå upp så vi åkte med till Göteborg o så :)
Först gick vi runt i Haga, det va faktiskt rätt mysigt tycker jag, fast det fanns typ inget vi gillade men ändå:) efter ett tag blev vi lite hungriga så vi gick och åt, tog en kycklingsallad och det gjorde Emma och Linnea med. Riktigt gott va det! :) Sen så gick vi till kompassen en liten stund och då passade jag på att shoppa lite :D En tröja o en rosa och en vit bh blev det:)
Sen när vi hade varit där i typ 6 och en halv timma så tog vi tåget hem, och när vi har kommer några hundra meter så bromsade tåget som fan och tutade för att det va någon full människa på spåret som dom va nära att köra på :S
När vi kom till Norsesund tog vi bilen hem o bytte om och åkte till till träningen som gick åt helvete -.-' jag har nog aldrig varit så dålig asså.. Kunde fan inget plus att jag fick ont på ett nytt ställe i mitt högra knä,, och jag som skulle ta det försiktigt. Bra Mathilda,  riktigt lyckat -.-'
Cup på onsdag är det också, så om jag inte svarar snabbt på sms så är det för att jag spelar..
Detta är tiderna.
Matcherna på onsdag är, kvart i 5, fem över 10, 12 och tio över 4.. Asså dom börjar på kvällen och slutar vid 5 på morgonen.
Sen startar första match på torsdag 8 och så fortsätter det :)

Ska titta på hockey nu :P
Ha det =)






Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0