MathildaJohansson -

andra dagen klar och...

idag så har jag och Jaase skärt gruka, lök, tomater, köttbullar, bröd, skalat massa ägg och fyllt på dricka ;)
Vi kom vid typ 9 och då skulle vi ska en massa ägg, det va inte lite heller. Inte jätte skoj när man fortfarande är trött xd Efter det skulle vu skära massa lök, inget kul kan man säga men det blev roligare när Jasse börja gråta :D
Sen så fortsatte vi med gurka, tomat och allt det andra :)
Vi sluta vid tjugo över 1 tror jag och då gick vi till Triumf Glasscafé och träffa Emma, Emelie och Signe, vi tog sen tåget hem och följde med Nnirran en liten stund :)

När jag kom hem så tog jag bort allt mitt smink hämta något att äta och fixat lite.. Finns inte så mycket att göra så jag har tråkigt, haha men just precis nu så kommer jag på helt random hur jag vill att vårat hus ska se ut för vi ska göra om det med lite ny fäg och så xd men nu ska jag se om jag kan hitta på något skoj att göra så ni får ha det bra :)






Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0