MathildaJohansson -

Det finns inte ord på hur jävla besviken jag är.

Det är fan helt sjukt, jag klara inte av mycket mer nu. Sak på sak hela tiden jag hinner inte fatta något innan det kommer en ny sak! Jag är 14 år inte mer än det...  Jag vill bara släppa allt detta här och nu, fatta det!


Förlåt.




Idag har det varit skola o konfa, tränade inte för jag orkade inte... Ovanligt att jag säget detta? ja!
Imon så ska jag till doktorn, fan va kul asså -.-'
Asså jag är verkligen inte på humör så det är ingen idé att jag bloggar mer nu.



Kommentar av: signe

jag älskar dig, finns alltid <3

2011-03-31 @ 21:07:27
URL: http://onlyonee.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0