MathildaJohansson -

detta kommer gå snabbt ;)

Detta kommer gå snabbt nu för jag måste verkligen plugga :( MenMen...
Har varit helt borta idag, hahaha Jennifer fattar vad jag menar xd Träning va det förut med, då sprang alla Kärrbo och sen kolla vi på 94orna. slapp vara med och spela och det är jag ganska glad över för jag har jätte ont xd
Sen så har jag blivigt frågad om att spela fotboll med damerna, får se hur det blir med det för det är något som jag måste tänka på noga innan jag bestämmer mej. Men nu ska jag plugga :(

Precis duschat så håret är blött ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0