MathildaJohansson -

..

Hej alla, jag har varit hemma ett tag nu fast jag har bara ätit sen har jag inte orkat vara vaken...
Skolan började med EA, gjorde lite matte men det gick inte så bra :) sen va det engelska/svenska där jag bara va i en liten stund för att jag o Pierre skulle på möte med Idrottsrådet, så det blev inte mycket engelska och SO för mej idag för det gick åt ganska mycket tid men det gör inte mej något :D Spanska o NO sist och där va det typ som vanligt.
sen har jag inte gjort så mycket för jag är trött men jag ska ta o plugga sen ;)



Kommentar av: Henrikzara

Nice site keep it up

2011-07-05 @ 07:58:45
URL: http://henrikzara.blogmakale.com



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0