MathildaJohansson -

hemma (a)

Skolan idag va okej, på SO:n hade jag, William o Pierre riktigt skoj när William sa till mej att säga massa saker för att han tyckte att det lät så gulligt när jag sa en del ord så det roade vi oss med ett tag xd duktiga är vi :D
Sen va allt lika segt som vanligt..
Efter skolan så stannade jag, Emma och Mirran kvar en liten stund, köpte en ny tröja och mera hårspännen och tofsar, hahaha har typ 60 hårspännen eller något men jag har slarvat bort ungefär 50 -.-' lyckat asså (a)
och så tog vi en go fika :)
Hahaha och förut när vi va inne på Cubus så säger Emma; Asså jag måste fråga mamma om vi kan åka och sola.
o jag bara; aha jag då? xd
o Emma bara; men hallå du är ju värsta negern om man gämför med mej, jag är ju typ en jätte vit finsk jävel!
HAHAHAHAHA xD

Men nu ska jag ta och plugga lite och sen städa mitt rum och denna gången ordentligt som fan och slänga massa saker med! :D hahaha kommer ha värsta paniken för att jag behöver slänga saker xd men har så mycket och mitt rum är inte alls stort... haha fan asså :( menmen :D
Nu ska jag va duktig tjej! :D

Ni ser själva och det brukar se värre ut :)






Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0