MathildaJohansson -

hungrig :(

Kom hem för några minuter sen och ska snart slänga in en pizza i ugnen :)
Dagen började med idrott, kul som alltid och idag va det basket :) nästa onsdag så är det handboll och jag o Jennifer kommer hålla i den lektionen så det kommer bli riktigt grymt (a)
Sen va det mentorstid och EA som vanligt innan vi gick och åt. NO i typ en halvtimma och då gjorde vi hänga gubben för att vi skulle till Ungdomsmottagningen, så trevligt. xd SO sista lektionen där jag inte kommer ihåg riktigt vad vi gjorde :P

Sen stannade jag, Emma och Emelie kvar en stund i stan och nu ska jag kolla om ugnen är klar :D
Haaaaa Deeet =)

Hahah har typ bara bilder från fotokvällen xd





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0