MathildaJohansson -

jaaaa! :D

Hej alla!
Jag och Emma vaknade för en liten stund sen, så vi gick ut och satte oss framför tv en stund och kollade :)
o då kommer pappa ut och säger att vi ska komma in till dom för att dom vill prata med oss och det första jag tänker på är "shit vad har vi gjort nu?" men när vi kommer in till dom så sa pappa till oss att vi ska sriva en lista på varför vi ska ha en data..  Så vi sprang ut och skrev ner lite saker.. :)
Sen säger dom att dom är tvugna att tänka lite så det går några minuter innan dom säger till oss att komma in igen. Och då säger pappa, kolla under sängen.
Och där lligger det två nya datorer till mej och Emma!!! Skit glad är jag:D:D:D:D

Nu ska jag ta på mej lite kläder ;)
HeeeeejDåå =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0