MathildaJohansson -

Ingen träning för mig :(

...men jag har precis ätit lite och jag funderar på att gå o ta en glass :)
 Idag började jag ju halv 11 och på fredagar så är det bara 3 lektioner så det är riktigt gött. Sen blir det ingen träning idag för mej för att foten gör fortfarande för ont.. Men imon är det ju match så då ska jag ta och spela :)

Ikväll så tror jag att vi skulle upp till Ulla o Peder så det är typ det som händer ikväll tror jag ;)

Kommentar av: emelie

haha men du är söt iaf :D <3

2011-03-25 @ 15:39:25
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0