MathildaJohansson -

nu ska jag blogga...

Idag så har det varit ganska bra, började halv 11, riktigt gött! :)
NO första lektionen, sen musik och sist svenska...
På NO:n så satt vi typ bara och prata på olika saker så det va ju inte jätte skoj xd på musiken så kollade vi på alla låtar från Mello som ska va med imon ;) Efter det så gick vi och åt lite, kommer inte ihåg va det va med det va okej tror jag för William tog lite av min mat först och åt xd hahahah. Sen så gick jag och pratade lite snabbt med Frida innan svenskan.. Riktigt go tjej är det :D
På svenskan så jobbade jag o Jasse tillsammans med "massmedia" eller vad det nu heter xd och så va Disa och testade hur det va i våran klass och så ;) Sen fick jag tillbaka en text som jag hade gjort igår och jag tror faktiskt att hon gilla den. Det lät så i alla fall när hon pratade med mej xd
Efter skolan så gick jag o Jasse på stan en liten stund, köpte nytt smink och lite annat, sen tog hon bussen hem och jag tog tåget sen har jag varit hemma och så har jag ju såklart fått lite godis :)
Och nu kommer vi en konstigt sak som jag har börjat märka på mej själv o det är typ att jag har ibland problem med  mitt blodsocker :( mamma tycker att det inte är någon fara men att vi ska hålla koll på det eller något..
aja, imon så är det cup så jag vet inte om jag hinner blogga ;) men nu så känns det som om har jag inte så mycket mer att säga..
Ha det =)

Kommentar av: fridaaaa

du är go!

lycka till på cupen hjärtat :D<3

2011-03-11 @ 20:40:20
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0