MathildaJohansson -

ska snart ta en dusch.

Kom hem från träningen för en stund sen och nu ska jag hoppa in i duschen. Va bara med en liten stund idag för jag fick för ont i foten :( men jag ska ju kolla den nästa fredag så det är skönt i alla fall..

Skolan idag har inte varit bra, har inte alls varit på humör och då ska ju såklart folk driva med mej för att jag har ett sånt jävla temprament xd menmen. Konfa sen som inte va något vidare, nä nu får jag ta och duscha. Kram :)

hehe, hittade en sån sak hemma som man lyssnar på hjärtat med. Bra på att roa mej asså (a)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0