MathildaJohansson -

tack för det gulliga inlägget Signe, love u :D <3

Nu kan jag berätta så att när jag och Emma fick våra laptops så pallade inte våran internet sak med att ha tre datorer på samtidigt uppe på nätet så det la av xd haha nä men vi har inte så bra nät här där vi bor och så va den några år så då gick den sönder men vi  har beställt en ny som kommer nästa vecka och just nu så får vi låna ett "mordem" eller hur det nu stavas av telia så jag är ändå nöjd :)

Idag så va det sista prao dagen, lite segt faktiskt.. Men sen så träffade jag Emelie och gav henne hennes present :D Grattis sötnos! (a)
Jag, Emma och Signe gick och mötte Frida för hon skulle också få sin present :) Hahaha hon blev så glad så att hon stod och pekade på mej o Emma och typ skrattade och peep xd go tjej asså! :D Vi tog bussen hem och sen städade vi lite och så tog jag min konstiga sak som ska göra att jag blir piggare, men jag vet inte riktigt om det hjälper för jag somna jätte snabbt sen xd Tränade från 6-7 riktigt go träning och så är det match mot Country på söndag, verkligen skoj att sitta i bil länge -.-'
Har inte så mycket mer att säga, men ni får ha det bra så bloggar jag mer imon :)
 


Jag och Emelie (a) <3



Signe o jag, shit vad man saknar fotbollen när man ser denna bilden :( <3


Kommentar av: emelie

Naw, i love you :D <3

2011-03-18 @ 20:59:47
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/
Kommentar av: frida

åååh tack igen! tusen tack! :D<3

2011-03-18 @ 23:57:23
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Kommentar av: signe

HAHA, jag älskar dig mathilda.. saknar oxå fotbollen nu :( <3

2011-03-19 @ 17:50:25
URL: http://onlyonee.blogg.se/
Kommentar av: Juliuselle

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-09-29 @ 07:25:40
URL: http://juliuselle.blogcheapster.com



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0