MathildaJohansson -

tjaa :D

Idag har jag haft en riktigt go dag tycker jag! :D
Skolan började med idrott där vi gick till en lokal för att August skulle lära oss lite judo!
Och jag kan bara säga att det va den bästa lektionen på länge! Så jävla skoj va det asså! :D
När det va klart så duschade vi och så sen gick vi tillbaka till skolan och hade EA och mentorstid. Sen på rasten satt jag och pratade med Frida en ganska lång stund, riktigt gött att prata med den tjejen för hon förstår mej riktigt bra! :)
Sen va det prov... Vette fan hur det gick för det va ju matte, är så jävla dålig på det.
Det blir la till att riva sönder det och knäcka en ny penna igen antar jag -.-' men vi får se..
Sista lektionen va det bild, vi skulle först ut och ta kort med det snöa så vi fick sitta inne och måla..
Men det va helt okej ändå tycker jag :)
Efter skolan så tog jag tåget hem och gick upp till Mirran en liten stund där jag, hon o Emma låg o titta på tv och det slutade med att alla tre somnade i en hög i soffan och sen vaknade när hennes pappa sa hej till oss xd hahaha! :D
Men så kan det va ibland.
För en liten stund sen satt jag och plugga lite svenska, inte jätte skoj men med musik på blev det lite bättre :)
Men just nu så gör jag typ inget, för det finns nästan inget att göra känns det som få jag måste hitta på något snart innan jag blir allt för uttråkad :)
Några bilder från idag! :)
Jasse o Jennifer.
Jonas o William.
Jag o Jenny.
Hugo o Sofia.

Kommentar av: Svenmathilde

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-04-04 @ 12:11:23
URL: http://svenmathilde.blogetty.com



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0