MathildaJohansson -

tjenare ;)

Måns drog hem för en liten stund sen nu och jag har suttit o pluggat spanska, duktig tjej här! (a)
Dagen började med idrott, där jag o Jennifer hade egen lektion. Är inte jätte nöjd med den för att tjöta emot hela tiden typ när vi berättade saker och det blir jag sjukt trött på! Sen va vi på "utbildningens hus" och jag är faktiskt ganska inne på frisör och stylist men handboll är ju något som jag också vill göra med så vi får se :)
när vi kom tillbaka så var det SO där min grupp och några andra redovisade, det gick riktigt bra faktisk :)

Nu ska jag göra min matte, kraam :)


Kommentar av: your secret lover

FRISÖÖÖR!!!!

2011-03-30 @ 22:35:31
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0